Wsparcie WordPress
Zaoszczędź do 30% w rocznym rozliczeniu
-
Jedna strona internetowa
-
Aktualizacje WordPressa
-
Aktualizacja WooCommerce
-
Aktualizacje wtyczek
-
Usuwanie wirusów
-
Monitorowanie antywirusowe
-
1h miesięcznie prac programisty
-
Monitoring działania 24/7
-
Jedna strona internetowa
-
Aktualizacja WordPressa
-
Aktualizacja WooCommerce
-
Aktualizacja wtyczek
-
Usuwanie wirusów
-
Monitorowanie antywirusowe
-
2h miesięcznie prac programisty
-
Monitoring działania 24/7
-
Jeden sklep lub strona internetowa
-
Aktualizacja WordPressa
-
Aktualizacja WooCommerce
-
Aktualizacja wtyczek
-
Usuwanie wirusów
-
Monitorowanie antywirusowe
-
3h miesięcznie prac programisty
-
Monitoring działania 24/7
Podane ceny są cenami netto. Niniejsza informacja nie stanowi oferty handlowej w rozumieniu art. 66 kodeksu cywilnego.
Wsparcie opieka i pomoc WordPress. Sprawdź co zawiera abonament i wybierz to co dla Ciebie jest najlepsze!
Porównaj abonamenty
Starter | Podstawowy | Premium | |
---|---|---|---|
Typ strony | WP/ WC | WP / WC | WP / WC |
Aktualizacja WordPress | |||
Aktualizacja WooCommerce | |||
Aktualizacja wtyczek | |||
Usuwanie wirusów | |||
Monitorowanie antywirusowe | |||
Ilość godzin w abonamencie | 1h | 2h | 3h |
Monitoring działania 24/7 | |||
Czas reakcji na zdarzenie | 24h | 12h | 4h |
*Dodatkowe godziny programisty | 1h/300 zł | 1h/ 250 zł | 1h/ 150 zł |
*Optymalizacja szybkości | 700 zł | 700 zł | 500 zł |
*Integracje Pixel Meta / Google | 350 zł | 350 zł | 250 zł |
*Zabezpieczenie Strony/Sklepu | 900 zł | 900 zł | 500 zł |
Opcje dodatkowe oznaczone (*) nie wchodzą w skład pakietów abonamentowych. Podane ceny są cenami netto.
Pytania i odpowiedzi
Kto pyta, nie błądzi. Kto nie pyta, nigdy się nie dowie.
-
1. Na jaki okres podpisuje umowe?
Nie stosujemy żadnych terminowych umów abonamentowych. Nasze abonamenty możesz kupić co miesiąc lub raz na 12 miesięcy. Nie przywiązujemy na siłę klientów do naszych usług. Jeśli w którymś momencie stwierdzisz że nie chcesz przedłużać współpracy po prostu nie opłacasz kolejnego abonamentu.
-
2. Jak reagujecie, gdy coś stanie się ze stroną podczas aktualizacji?
Przed każdą aktualizacją strony tworzymy jej kopię zapasową. Jeśli aktualizacja popsuje coś na stronie, przywracamy działającą wersję i sprawdzamy, co jest bezpośrednią przyczyną błędu, a następnie naprawiamy go. Każdy pakiet abonamentowy zawiera określoną ilość uwzględnionych godzin pracy programisty na takie sytuacje.
-
3. Jak często wykonujecie aktualizacje?
Najczęściej aktualizacje wykonujemy do 3 razy w miesiącu. Ale nie zawsze. Jeśli aktualizacja zawiera krytyczne poprawki, wpływające na bezpieczeństwo strony, wykonujemy aktualizacje po tym jak się pojawią.
-
4. Jaki plan mam wybrać?
Jeśli nie czujesz się na siłach aby sam zdecydować jaki plan abonamentowy wybrać, napisz do nas a my podpowiemy Ci czego potrzebujesz, a co jest dla Ciebie zbędne.
-
5. Czy mogę zmienić pakiet podczas trwania umowy?
Oczywiście że tak! W każdej chwili możesz przejść na niższy lub wyższy pakiet abonamentowy. Nie musisz nic więcej robić wykupujesz tylko ten pakiet który jest dla Ciebie najlepszy.
-
6. Czy mogę otrzymać indywidualny abonament?
Oczywiście że tak, jeśli chcesz otrzymać indywidualny abonament i opiekę dostosowaną do Twojego biznesu możesz napisać do nas wiadomość w celu wyceny takiego abonamentu. Większość naszych klientów wybiera po pierwszym lub dwóch miesiącach pakiety indywidualne dostosowane do ich potrzeb.
Masz więcej pytań? Napisz do Nas
Wsparcie dla WordPress i WooCommerce obejmuje różnorodne usługi i rozwiązania mające na celu pomoc użytkownikom oraz właścicielom stron internetowych w utrzymaniu, optymalizacji i rozwoju ich witryn zbudowanych na tych platformach. Oto szczegółowy opis usług wsparcia, które możemy zaoferować:
Instalacja i konfiguracja
- WordPress: Pomoc w instalacji i konfiguracji systemu zarządzania treścią WordPress, włączając w to wybór i instalację odpowiednich motywów oraz wtyczek.
- WooCommerce: Specjalistyczne wsparcie przy dodawaniu funkcji sklepu internetowego, konfiguracji ustawień produktów, metod płatności, opcji dostawy i podatków.
Personalizacja i rozwój
- Tworzenie motywów: Projektowanie i rozwijanie spersonalizowanych motywów WordPress, aby strona internetowa idealnie odpowiadała potrzebom i estetyce klienta.
- Rozwój wtyczek: Tworzenie niestandardowych wtyczek do dodawania specyficznych funkcjonalności zarówno dla WordPressa, jak i WooCommerce.
Optymalizacja wydajności
- Przyspieszanie strony: Analiza i implementacja rozwiązań mających na celu przyspieszenie czasu ładowania strony, w tym optymalizacja obrazów, cachowanie stron i minimalizacja kodu JavaScript oraz CSS.
- SEO: Optymalizacja strony pod kątem wyszukiwarek internetowych, w celu poprawy widoczności i pozycjonowania.
Bezpieczeństwo
- Monitorowanie i zapobieganie: Stałe monitorowanie strony pod kątem potencjalnych zagrożeń, instalacja odpowiednich wtyczek bezpieczeństwa, a także regularne aktualizacje i tworzenie kopii zapasowych.
- Odzyskiwanie po awarii: Pomoc w przywracaniu strony z kopii zapasowej w przypadku ataku hakerskiego lub innego rodzaju awarii.
Szkolenia i konsultacje
- Poradnictwo techniczne: Oferowanie porad i konsultacji dotyczących najlepszych praktyk związanych z zarządzaniem, rozwijaniem i utrzymaniem strony na WordPressie i WooCommerce.
- Szkolenia: Organizowanie sesji szkoleniowych dla zespołów klienta, aby mogli oni efektywnie zarządzać swoją stroną.
Wsparcie i konserwacja
- Bieżąca pomoc techniczna: Dostarczanie pomocy technicznej i wsparcia w rozwiązywaniu bieżących problemów oraz pytań.
- Regularne aktualizacje: Zapewnianie, że strona jest zawsze aktualna poprzez regularne aktualizacje WordPressa, WooCommerce, motywów i wtyczek.
Integracja z zewnętrznymi usługami
- Integracje: Pomoc w integracji strony z zewnętrznymi usługami, takimi jak systemy płatności, narzędzia do email marketingu, systemy zarządzania relacjami z klientami (CRM) i inne.